17 Ağustos 2009 Pazartesi

Merhaba ey okuyucu!


Uzun zamandır hayata geçirmeyi düşündüğüm projemi şu an itibariyle hayata geçiriyorum.

Aklıma geleni buraya yazacağım. Belki eğlendirecek, belki usandıracağım. Kah gülebilecek, kah üzülebileceksiniz. Sizi hiç ilgilendirmese bile benim ilgimi çeken herhangi bir olayı hiç düşünmeden mekanıma aktaracağım. Ama merak etmeyin; ilginç bilgiler, enteresan olaylar, gereksiz muhabbetler, sporla ilgili gelişmeler, önemli önemsiz her konuya ilişkin yorumlar bulabileceksiniz mekanımda. Farklı olacak yani, that's the point.

Sizleri selamlayarak mekanımın açılışını yaptım, sizlerle tanıştım. Elimden geldiğince muhabbet edecek, arayı soğutmayacağım. Her geçen gün mekanımın güzelleşmesini temenni ediyorum. Okuyucu, sana tavsiyem okumaya devam etmendir. Okumak iyidir, güzeldir. Okumak hayattır.

Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapabilirsiniz, serbest...